חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:21/08/2016
שעה:10:18:01

 היה והיה מדובר בלקוח פרטי, אז הוראות חוק הגנת הצרכן קובעות כי על עוסק לשיב כל חיוב שנגבה ביתר וזאת בתוספת ריבית הצמדה, וכן סך של 16 ש"ח בגין כל חודש.
מעבר לכך, החוק הגתנ הצרכן יש הוראה הקובעת כי במקרים של חיובים ביתר בנסיבות מסוימות, תקום לצרכן הזכתו לתבוע פיצויים לדוגמא ללא הוכחת נזק עד לסך של 10,000 ש"ח.

במקרה של בית עסק, ההתקשרות מוסדרת על ידי חוק החוזים ועל כן, העילה היא הפרת הסכם התקשרות, וכן ייתכן ותקום עילה בנזיקין במקרה שנגרם נזק לעוסק עקב החיובים השגויים.



 
18/8/2016 15:42 אתגר חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
20/8/2016 20:22 המועצה לצרכנות    re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
21/8/2016 10:03 אתגר       re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
21/8/2016 10:03 אתגר       re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
21/8/2016 10:18 המועצה לצרכנות          re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
22/8/2016 14:07 אתגר             re:re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון
22/8/2016 14:20 המועצה לצרכנות                re:re:re:חיוב שגוי מחברת נטוויז'ן שהתגלה בביקורת רואה החשבון